SIKCA SORULAN SORULAR

 

 

 

Nasıl alışveriş yapabilirim?

İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında talep edilen bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.

 

Ürünler hakkında kimden yardım alabilirim?

Sitemiz veya satın almak istediğiniz ürün hakkında destek almak için iletişim kanallarımızdan ulaşabilirsiniz.

 

 

ÜYELİK

 

Nasıl üye olabilirim?

Ana sayfasında bulunan ‘Yeni Üye’ butonuna tıklayarak görüntüleyeceğiniz ' Üye Kayıt ' formuna gerekli bilgileri kaydedip "Kaydet" butonuna tıklayınız. Bilgilerinizi eksiksiz ve doğru olarak belirttikten sonra otomatik olarak siteye giriş yapmış olacaksınız.

 

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

"Hesabım" sayfasından, üyelik bilgisi güncelleme, şifre ve adres değişikliği gibi hesap ayarlarınızı kolayca yapabilirsiniz.

 

Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?

Üye giriş sayfasında bulunan ‘Şifremi Unuttum’ alanına tıkladığınızda sisteme kayıtlı e-mail adresinize aktivasyon kodunuz gönderilecektir. Bu aktivasyon koduna tıklayarak karşınıza gelen yeni sayfa içerisinde ‘ Yeni Parola ‘ nızı oluşturabilirsiniz.

 

Üyelik bilgi güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?

Lady Jasmine dünyada yaygın olarak tercih edilen SSL ( Secure Sockets Layer ) sunucu protokollerini kullanmaktadır. Bu güvenlik sistemi, internette saklanan verilerin en etkin koruma yöntemidir. SSL şifreleme teknolojisi, kredi kartı işlemleri ve kişisel bilgilerinizin saklanması konusunda sağlam bir güvenlik duvarı oluşturmaktadır. 128 bit'lik şifreleme teknolojisi bu güvenlik duvarının temelidir. Kredi kartı verilerini şifreleyen bu sistem, bilgi akışı esnasında herhangi bir güvenlik açığına ya da bilgilerin çalınmasına engel olmaktadır.

 

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyelik iptal işlemleriniz Müşteri Hizmetlerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.İletşim kanallarımızdan bize ulaşarak talepdebulunabilirsiniz.

 

 

SİPARİŞ

 

Nasıl sipariş verebilirim?

İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında istenecek bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

 

Üye olmadan sipariş verebilirmiyim?

Evet üye olmadan da sipariş verebilirsiniz.

 

Siparişime ürün ekleyebilirmiyim?

Sepetinize farklı kampanyalardan ürün ekleyebilir ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsiniz. Ödemesini yaptığınız siparişe ürün ekleyemezsiniz. Ancak, siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir, yeni vereceğiniz siparişinize eksik olan ürünleri de ekleyerek tüm ürünlerin aynı kargo ile adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Sipariş iptal talebinizi , ürününüz kargoya teslim edilmeden önce (0312)328 70 70 no’lu hattan ya da 0546 966 12 86  whatsap iletişim hattımızdan bize ulaşarak iletebilirsiniz. Siparişiniz alındıktan sonra 1 saat içerisinde fatura kesilme ve kargo süreci başlamamış olacağından siparişinizi bu süre içerisinde iptal edebilirsiniz. Detaylı bilgi için İptal İade ve Değişim koşullarını inceleyebilirsiniz.

 

Sipariş ne zaman kargoya teslim ediliyor?

Mesai saatleri içinde, en geç saat 15:00’a kadar sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeyi hedefliyoruz. Ancak, her olasılığa karşı, kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 7 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir.

 

Siparişimi nasıl kontrol edebilirim?

Siparişlerinizi ‘ Hesabım ’ bölümünde bulunan ‘ Siparişlerim ’ sekmesinden kontrol edebilirsiniz

Aldığım ürünlerin fiyatına KDV dahil mi?

Lady Jasmine üzerinde satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

 

Siparişimin faturası ne zaman ulaşır?

Siparişlerinize ait e-arşiv faturası aynı iş gününde veya takip eden iş gününde hazırlanarak, üyeliğinize ait e-posta adresine elektronik olarak gönderilir.

 

Yurtdışından sipariş verebilirmiyim?

Yurtdışı satışımız yoktur.

 

 

ÖDEME

 

Ödeme seçenekleri nelerdir?

Banka kartınızı veya Kredi kartınızı kullanarak yada havale/eft yaparak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

 

Ödeme sırasında ne kadar güvendeyim?

Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılmaktadır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmamaktadır. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan  SSL sertifikası kullanılmaktadır.

 

Kredi kartımdan onay alınamıyor neden?

Yurtdışı bankalarına ait kredi kartı ile online mağazamızdan alışveriş yapılamamaktadır. Kredi kartınız "İnternet üzerinden Alışverişe" kapalı olabilir veya kartınızın limiti yetersiz olabilir. Bu durumlar için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.  Anlık olarak internet bağlantınızda kesinti-kopma yaşanmış olabilir. Bir süre sonra yeniden online ödeme yapmayı deneyebilirsiniz

 

Kapıda ödeme yapabilirmiyim?

Şuan da kapıda ödeme yöntemi ile sipariş verilmemektedir.

 

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Tüm kredi kartlarına 12 aya varan taksit imkanı vardır.

 

 

KARGO

 

Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilirmiyim?

Siparişleriniz kargoya verilmeden önce adres değişikliği yapılabilmektedir. Destek hattımız (0312) 328 70 70 no’lu hattı arayarak hızla süreci başlatabilirsiniz. Ancak bu tür durumlarda teslimat süresinin uzayabileceği dikkate alınmalıdır. Kargo Takip bölümünden tüm aşamaları takip edebilir ve siparişinizin nerede olduğunu görebilirsiniz.

 

Kargo bedeli ödeyecekmiyim?

İnternet sitemizden yapacağını 250 TL ve üzeri siparişlerinizde Kargo Ücretsizdir. 250 TL altı siparişleriniz için ürünün desisine göre kargo bedelini ürünün ilgili sayfasında ve toplam ürün kargo bedelini ödeme alanında görebileceksiniz.

 

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz.

Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.

Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.

*Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

 

Teslimat adresinde bulunmazsam ne olacak?

Adreste bulunamadığınızda siparişiniz 3 gün kargo şubesinde bekletilir, dilerseniz kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. 3 gün sonunda siparişiniz teslim alınmaz ise Mağazamıza iade edilir. Kargo firmaları tarafından not bırakılmıyor, sipariş takibini size bildirilen Kargo Takip Numarası ile yapabilirsiniz.

 

Siparişim nasıl bir paket ile gönderilecek?

Siparişleriniz, ürünlerin hassasiyetine uygun paketleme işlemlerinden geçmektedir. Kırılacak ürünler, özel koruyucu kağıt dolgu ve özel naylon hava balonu ile sarılarak ve ekstra bir koliye konulup sabitlenerek paketlenir. Böylece hassas ürünlerin bile kargoda hasar görme olasılığı minimum seviyeye indirilmektedir.

 

Kargoya verilen siparişlerimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise üye ikonunuzdan “SİPARİŞLERİM” sayfasına girebilir ve sipariş detayından kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

 

Hangi kargo şirketi ile teslimat yapıyorsunuz?

Gönderimleriniz MNG Kargo güvencesiyle sağlanmaktadır. 

 

 

SİPARİŞ İADE VE İPTAL İŞLEMLERİ

 

Siparişimi iade edebilirmiyim?

Satın aldığınız ürünü, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edebilirsiniz.

 

Ürün iade edilirken kargo ücretini kim ödüyor?

Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ürünün iade kargo ücreti tarafımızca karşılanır. Bu durumda MNG kargo ile gönderim yapmanız gerekmektedir. Ürünü karşı ödemeli gönderebilmeniz için MNG kargo'ya mutlaka “416485988 ” Lady Jasmine müşteri ID’sini belirtmelisiniz.

 

İade işlemini nasıl yapacağım?

- Ürünler adresinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade yapabilirsiniz.

- Ürünler orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edilmelidir.

- İadenizi 416485988 iade kodu ile MNG Kargo Firmasına Lady Jasmine  Merkez mah. Gülyaz cad. No:3/B Pursaklar/ANKARA adresine gönderebilirsiniz.

 

İade ürün bedeli kredi kartına ne zaman yansır?

İade ettiğiniz ürünler mağazamıza ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunlukları kontrol edilir. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra yeniden satılabilirlik özelliğini yitirmemiş, kullanılmamış ürünlerin bedeli kredi kartınıza ortalama 8 iş günü içerisinde aktarılır. Ücret iade işleminin süresi bankalara göre değişkenlik gösterir.

 

Ödemiş olduğum tutar neden taksit taksit geri iade ediliyor?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı bankanıza bağlı olarak kredi kartınıza iade edilmektedir. Ancak bankanız tarafından iade tutarınız kredi kartınıza taksitli olarak yansıtılmaktadır.

 

 

 

 Sıkça sorulan sorularımızı sizin için listeledik. Hala sorunuz varsa bize ulaşın formunu doldurabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Çerez Kullanımı

Size daha iyi hizmet verebilmek için Yasal Mevzuat dairesinde, veri politikalarımızda belirtilen amaçlarla sınırlı olmak üzere çerezler(cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi ve izin iptali ile ilgili olarak KVKK Veri İşleme Politikamızı tıklayarak inceleyebilirsiniz.